The way you look tonight

Jag sa att jag skulle visa er en före vs efter - bild på hur mycket jag verkligen gick ut i Belfast men jag har inte riktigt velat men nu när jag satte och tittade på bilder för att slippa plugga så ger jag fan i att tänka så och kastar upp en bilderna.

Den första bilden är tagen när vi var i Dublin när Linneas kompisar var och hälsa på.
Den andra bilden är från den senaste veckan här hemma i Kalmar.
De är suddiga båda två, lite dåligt ljus och båda är tagna efter lite intag av alkoholhaltiga drycker. *s*






Jag är inte klar. Har ännu ett mål att nå.
men men, där har ni det. Kanske inte de bästa bilderna, kanske borde ha tagit två andra bilder, men jaja, får se om jag hittar något bättre vid ett annat tillfälle

Nu ska jag gå och handla så jag har något att äta

Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Din favoritsyster

my god! du är apsnygg!! love u!

2010-05-19 @ 18:20:01
Postat av: Fia

resultatet nu är hänförande. och du var ashet i lördags! men det är du alltid! puss

2010-05-19 @ 20:19:12
URL: http://tidqvist.bloggspace.se
Postat av: Micke

Oförskämt söt! Snygg och het till det yttersta. Du har alltid och kommer vara ett snyggo. puss

2010-05-19 @ 20:23:04
Postat av: Jessica

Vad söta ni är. Tack så mycket! Jag är lite stolt. men inte klar än :)



2010-05-20 @ 13:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0