Running wild




När man är arg ska man leta reda på lite bra rock´n roll, vrida på volymen och bara njuta. Det gjorde jag och nu är jag på bra humör igen.

Kan ha att göra med att jag fick träffa Sofie igår med, ett år sen sist och det var som vi sågs häromveckan. Hon är underbar den kvinnan. Fick en riktigt trevlig eftermiddag tillsammans. Synd att vi går om varandra hela tiden men det blir så när man bor på olika orter och pluggar. Ont om tid och pengar.

tränat 3 pass denna vecka. Jag är mör i kroppen nu. Min hals vill inte riktigt som jag, den känner sig förkyld, vet inte om det är förkylning eller om det är pollen. Irriterande.
Inte många veckor kvar nu innnan sommaren. Jag har börjat fundera på hur man ska lägga upp träningen i sommar. Måste hitta på något bra.

Well, iaf. Njut av den bra musiken nu. Jag älskar dom. Såg dom på Wacken, ska se dom på SRF.
Aussies, yummie!!

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0