Brand New Tattoo



Här syss, så kommer den. Lite suddig kamerabild för jag hann inte ta en bild med min egen kamera innan den börja huda sig och ha sig. Du får bättre bild senare.

Ja, för er som inte vet, så går all cred till Roger Axelsson  på Swahili Bob i Sthlm (Mickes bror). Tack så mycket Roger, jag är dig evigt tacksam för allt jobb du la ner på den och mig. Jag är så jävla nöjd. Tack,tack, tack!! Jag bara ler och blir fånigt kär varje gång jag ser på den. Awesome!!


http://www.swahilibobs.com/ <---- Här hittar ni Roger och de andra på Swahili.


Well, orkar inte uppdatera er mera... var mest för att visa Syss som är på andra sidan jorden bilden.

Rock´n roll

Kommentarer
Postat av: syss

omg! den e juh awesome. sjukt snygg darling! saknar dej!

2010-01-27 @ 14:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0