Set me free

Jag är på dåligt humör idag. Det är en rastlös känsla som sprider sig i kroppen på mig och gör mig vansinnig.
Jag har tränat, rätt hårt faktiskt dessutom.
Jag har ätit, en bra frukost/lunch
Jag har städat upp här.

Dock kommer jag aldrig igång med plugget. Jag verkar ha tappat all förmåga att organisera mig och vilja ta tag i det hela. Jag förstår inte vad det är med mig.
Dessutom har jag tappat all lust, ork till något alls. Jag är nollställd inombords. Det känns som att en hel värld runt omkring mig håller på att raseras men jag står vid sidan av och höjjer inte ens ögonbrynet. Känner mig okapabel till att känna, tänka, eller ens ge mig in i det hela.
Jag kan inte reda ut mina känslor.  Det känns som jag hamnade i ett sånt där spår och sen sa det pang och nu måste jag ta tag i konsekvenserna som jag inte riktigt fattat vart de uppkom ifrån. Jag har stängt av. släckt lyset och stängt fabriken.
Jag tror jag inte ens vet vilken situation eller vilka konsekvenser det handlar om. Jag vet inte ens vad jag ska känna, tycka och göra. What the fuck happend?

bara en dålig dag hoppas jag. en seg dag.
Funderar på att gå till gymmet ikväll bara för att. Träna tar iaf bort frustrationen jag har över att jag verkar ha fastnat. Fastnat på alla tänkbara möjliga vis.
Det är säkert bara idag, men det känns som den sprudlande glada tjejen Jessica försvann på en handvändning. Inzane.

Tänker iaf avsluta inlägget med en bild från helgen.


Mina favoritkillar äter frukost i vårt kök och är så grymt upptagna av Svenska Dagbladet att de inte märkte att jag pratade med dom eller att jag gick och hämta kameran och tog det här kortet.
Kärlek är det iallafall!


Rock n´Roll Ladies and Gentlemen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0