Provrum i NY, HM is the shit!

New York. Jag är lite kär i min klänning och i staden och i provrummet och min nya kamera som är så smidig att bara stoppa ner i fickan.

Provrum i NYC
Jag är så nöjd över min klänning, New York, min nya kamera som är så smidig som man bara kan stoppa ner i fickan.
Och det vita på bilden som ser lite skumt ut kanten på spegeln och väggen brevid den.
Sen väldigt nöjd över att träningen gett resultat så jag kan använda den koftan jag har på mig som var alldeles för liten efter hemkomsten från Belfast. Kanske ska ge en före och efter bild. typ sen. kanske. eller inte.
Förövrigt måste jag säga att jag alltid kommer älska HM.


Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Snygg klänning!

Men varför lyfter du alltid på ditt ben??

Kanske släktdrag,Josefines tunga hänger ju alltid utanför:)

Puss

2010-04-26 @ 21:22:14
Postat av: Jessica

Tack, HM 149 kr. Den köpte jag innan NY för att ha där.

Det gör jag väl inte? Eller jag vet inte. Kanske de. Bättre att lyfta benet än att tungan hänger ut tycker jag då personligen.

pusspuss

2010-04-27 @ 11:42:17
Postat av: Henke

Hahahahahaha, de är inte kloka, de där systrarna Hansson, :-)



2010-04-27 @ 15:19:40
Postat av: Anonym

Och vinnaren är..



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2010-04-27 @ 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0