Overload

Nu jävlar, nu ska de ske.
Och fy ut i helvete vad träningsvärk jag har i armarna idag. Lite skönt men ändå lite surt. Innan NY tränade jag så mycket att jag inte fick träningsvärk längre. Då kändes det dock som jag inte tog i ordentligt.
Ikväll är det spinning som gäller för hela slanten.
Fram tills dess, ska jag försöka strukturera upp delar av min uppsats. Se vad jag Egentligen har och inte. Det kommer att sluta i att jag får mer ångest när jag inser att jag inte har så mycket som jag tror. Hehe. Jaja.

Frukost avklarat. Sov lite längre idag men kan bero på att jag gick och la mig alldeles för sent för mitt eget bästa. Har städat, sorterat, organiserat upp mitt rum så jag inte har något som stör mig när jag ska sitta här och plugga hela eftermiddagen. Jag kan omöjligt inte koncentrera mig med en obäddad säng i bakgrunden. Löjligt kan man tycka. Men jag får spel, sitter och stirrar elakt på den och hoppas på att den ska sitt förnuft till fånga och faktiskt inse att den måste sköta sig och bädda sig för annars får jag vannsinnesutbrott och kanske blir tvungen att storstäda hela rummet ist för att enbart bädda sängen. Det är inte så smart gjort när jag behöver ägna den tiden åt plugg.
Ja, jag vet. Jag är lite störd. Kanske inte så lite heller, men what the fuck säger jag bara. Hellre lite störd än inget alls.

Nu ska jag sluta svammla och få något mer vettigt gjort. Kanske tillomed komma i säng i tid ikväll. vad tror ni? Hehe.


Rock´n Roll Babies

Kommentarer
Postat av: Fia

Instämmer på sista stycket....kan störa mig på att sängen inte ser någorlunda ok ut och om jag INTE gör det slutar det i att jag hittar 75 andra saker att göra....hellre än att skriva uppsats.

Suck,varför ska det vara så svårt att koncentrera sig?

2010-05-07 @ 10:41:02
URL: http://tidqvist.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0