I wanna do really bad things with you


Universitet.

Liiiiiiiiite coolare än Kalmar!

Har köpt vinterjacka idag. Kanske får för mig att ge er ett kort på den. Röd är den iaf. Sött! Måste köpa ny mössa och halsduk dock för kan inte ha rött till en röd jacka. Det får bli ett senare problem!

Nu ska jag göra mig lite iordning för att gå ut och ta en öl! Var på ett spinningpass igår, jag höll på att dö men det var riktigt skönt efter denna lata somma. Ska gå och köpa ett kort imorgon så jag kan träna under terminen. det får inte bli för mycket öl och för lite träning. Då kommer jag rulla hem härifrån.

Saknar er där hemma, spec Mor, far, syss och mommo!

Rock´n roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0