Lite bilder från Giants Causeway


Giant´s Causeway








Det går så segt att ladda upp bilder så jag blir tokig, jag orkar inte fler nu. Datorn blir så seg att den knappt orkar med och att ha skype igång samtidigt går inte alls. Dumma dator, dumma nät.
Det är iaf några bilder från lördagens utflykt för utbytesstudenter till Giant Causeway. Det var riktigt fint, synd bara att vi var där så kort tid, hade kunnat spendera fler timmar där och ströva omkring och få bra kort ist för att stressa runt i 2 timmar och hinna äta på den tiden. Det var mulet och disigt när vi var där också.
Vi besökte även två "slott" som jag skulle kalla mer ruiner än slott som vi nog hade kunnat skippa helt. det var inget att se. Kanske mest säger så bara för att man är van med vad som är "slott" och vad som är slott.
Det bästa är nog att låna en egen bil och åka iväg så man kan stanna när man vill, det var dock skönt att åka buss även om luftkonditioneringen strejkade så vi höll på att stekas levande. Lyckades somna till och överlevde som sagt turen.

Det har börjat blivit höst ordentligt här, löven är gula och röda och faller. Det är fint.

Nej, nu har nog David tröttnat på mig. Vi skulle göra Linssopppa men han gör den helt själv nu bara för att jag ville prata med Micke.

Uppdaterar mera sen.

har iaf köpt nya mjukisar nu! Gud vad skönt!


Jag älskar dig Micke! Kom och värm mig med dina fina stora armar! *mums*

Saknar er familjen!

Rock´n roll

P.s Om det är någon som vill sponsra så kan ni få mitt kontonr. Shoppingen i denna stad är helt otrolig! Hihi!



Kommentarer
Postat av: Suzanne

Fina bilder,men du kan stå ppå torget o sjunga smaklösa.Du får säkert ihop lite pengar då:)

Älskar dig Pusspuss

Mamsen

2009-09-28 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0