Forgive but not forget


Här sover jag om nätterna. Madrassen är av plats så vi köpte madrass på Ikea för annars halkar lakanet runt och man blir tokig. Lägg märke till heltäckningsmatta. Jag hatar heltäckningsmatta!


Mitt lilla handfat och skrivbord. Lägg märke till att Pålle är med också :)


Min väldigt organiserade garderob. Förstår inte hur det kan bli kaos efter bara några dagar men det ska snart ordnas om.


Familjevägg. Ser lite glest ut nu men tänkte se om jag kan hitta något annat att sätta upp med.

Jag vet inte om jag vågar fota duschen och toaletten. Jag har upptäckt att 95 % av alla krogtoaletter jag varit på sen jag kom hit är mycket finare och fräschare än de vi har. Dock har jag kommit på att om man spenderar mycket tid på gymmet så kan man duscha där. Det var lite finare där än här. Hm!

Idag ska vi gå och betala hela hyran så det är över och kolla på resan hem och betala den så man har det avklarat! Den snälla damen på receptionen skulle kolla upp tills idag om vi verkligen behöver Imorbetala för januari fast vi inte ska vara här då. Hoppas på det bästa att vi slipper det. Det är rätt mycket pengar det handlar om.
Fast med min tur så får vi säkert betala mer. haha.

Det är väl dags att börja ta sig ur dessa mjukiskläder. Fia är påväg snart och jag har bara borstat tänderna. Skönt att kunna vara slapp. Jag ska undvika City Center nu ett tag. Dock var vinterjackan jag hittade igår väldigt snygg, kanske får ni se den senare. Mitt batteri dog igår. Ska ladda det.

Btw. I tisdags var jag på bio för 34 kr. De ni! Blir nog bio varje tisdag nu! Mysigt!

Rock´n Roll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0