Belfast

Jag är helt värdelös på att skriva, iallafall när det kommer till ha uppdaterat över sommaren men jag kan bara säga att jag har haft en riktigt underbar sommar som tog slut alldeles för fort med en massa jobb, vänner, spelningar, festivaler osv. Riktigt nöjd!
Nu sitter jag i Belfast, har varit här sedan i tisdags och det börjar sjunka in att jag faktiskt ska stanna här ett tag. Pligget har int börjat än, det har bara varit en massa introduktion mm för oss internationella studenter, vad jag förstod så kommer alla andra denna helg och under veckan nu.
Bor i korridor för första gången i mitt liv och jag är lite skeptisk om det verkligen är min grej att dela med mig. eget badrum hade ju varit toppen och med tanke på hur mycket vi betalar så hade det faktiskt kunnat ingå. Men noo. Insåg idag att det kommer kosta pengar att tvätta dessutom. Kulturchock. haha.
Nej men detta blir nog bra, ska göra mig iordning lite här, ska försöka hitta ett fik med de andra tjejerna och hänga på, läsa tidningar och sånt. Mysa helt enkelt!

Skriver kanske mer ikväll och lägger upp lite bilder så ni får se lite hur det är här.

Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0