Danger Danger

Ett kort inlägg säger jag igen, för egentligen vill jag bara lägga upp lite bilder från senaste tiden så ni vet hur jag har det. Fast eftersom ni är himla dåliga på att kommentera så börjar jag fundera på om ni läser det jag skriver. Det var ju lite tanken att ni skulle läsa här vad jag har för mig så jag slipper ringa osv. Jag avskyr att prata i telefon. Eller inte avskyr det är ett starkt ord, men jag ogillar det. Jag är inte mycket av en talare. Faktiskt ingen alls men det var inte det vi skulle prata om idag. haha.
Här kommer lite bilder från senaste veckan.
Som ni vet så flyttade jag, så ni ska få lite bilder från mitt nya hem:




Kolla, kolla. Eget badrum. Jag är glad! Happy happy. Inte så stort men underbart!


Vi var och åt dyr mat på The barking Dog. Vi tjejer i Belfast & the city. Det var supermysigt och trevligt. Notan blev dyr men det var det värt. Sedan gick vi vidare till Parlour och pubquiz. Det gick inte så bra som vi hade tänkt oss men vi kommer igen. Vi kommer igen.

På fredagen så styrde vi vår kosa ner mot stan, åt en pizza på Little Italy (världens bästa pizzeria men världens skönaste människor), sen tog vi några öl/magners på Robinson innan vi fortsatte vidare. Riktigt trevligt men det var inte så mycket folk ute som vi hade hoppats på. Det blev en tidigt kväll men det var bara bra!

Lördagen spendera vi nere på stan. Belfast Festival har satt igång så det var en lång karnival av fjärliar och barn. Ja, jag gillar ju inte barn men de var rätt söta faktiskt.


Lite Belfast City Center!

Jag hade velat dela med mig mer av detta men jag måste läsa lite nu. har inte börjat än. Jag ska visa er en bra bild lite senare som handlar om kyrkan vi var i fredags på gratis lunch och som också blev kyrkan vi gick till idag. Vi tar det senare. men kul är det.


Rock´n Roll!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Hej gumman,du har en mamma som läser allt du skriver :)Pussar o kramar

2009-10-21 @ 16:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0