Cant get it out of my head

Jaha, det händer så mycket här hela tiden och jag hinner inte med att skriva allt.

Men det blir ett kort inlägg för jag ska träffa de andra vid 1pm, vi ska ner en sväng på stan och köpa strumpbyxor. Viktigt vettni :)

Vill iallafall säga önska mor min LYCKA TILL idag, hon ska göra sitt första stora uppträdande på Rondo i Klintehamn idag. Dansa magdans och hon är så duktig och jag är så stolt. Hon har tom sytt ena outfitten helt själv. Så som hon slitit och svurit. Men oj vad fin den blev. Lycka till. shake that ass nu för alla oss. Önskar jag kunde vara med och dansa med er.

Och och... att inte glömma. Jag ska till Dublin på onsdag och möta upp Linneas tjejkompisar hemifrån. Det kommer bli riktigt trevligt tror jag.

Ochoch.. vi har träffat en helgullig präst som jag glömt namnet på nu men vi ska dit imorgon på mässa och sedan ska vi tala om eventuellt luciafirande här som vi ska få vara med att ordna. Så himla himla mysigt.
Dessutom så tycker jag att kyrkorna här är så mycket trevligare än hemma i Sverige. De har gratis lunch för studenter, de bjuder in en och är trevliga. När man kommer hem sent på natten och är lite småhungrig och trött, ja då står de där och erbjuder en varm kopp te/kaffe och kaka och en trevlig liten pratstund. Sånt är helt otroligt. Det kan kanske bero på att kyrkan här har resurser för det också, de går faktiskt i kyrkan här på söndagarna. På alla mässor vi varit på har det varit fullsatt. Det är trevligt att se, att det finns lite kärlek i världen trots allt. Att allt inte handlar om yta och pengar.
Nej jag tror inte på Gud, men jag tror på att vi måste ena oss och acceptera våra skillander som individer om detta ska sluta bra.

Sen fick jag en bild på min man därhemma i Sverige igår och jag dog lite grann. Oj vad fin han är. Helt underbar. På alla sätt och vis. Ingen man kan mäta sig med honom. Tyvärr får jag inte lov att publicera bilden trots att den är helt barntillåten och visar bara en riktigt fin överkropp. Me love him soooo much. Fick mig att sakna hans famn ännu mer. Jag är så glad att han är min.

Ojoj, nu har jag inte lång tid kvar här. och inte är jag ombytt, inte sminkad, inte färdig. Som vanligt.
Jag har blivit lite tokig i velvet revlover på senaste. Inte alls för att Slash är det sexigaste som skådat metalvärlden. Hehe. Sen liknar han min man

nu kom Fia, dags att gå.

Byebye my Darlings.

Love u all so much.

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0