You´ve Ruined Me

Jag är trött på klorvatten. Det förstör min hud, mitt hår och det gör att jag köper vatten ist för att dricka ur kranen. Jag längtar hem till mitt kalkvatten. Något jag inte får eksem av. Kan iförsig vara stressrelaterat med.
Jag sitter här efter ett skönt pass på gymmet imorse och en lång frukost framför tvn med Fia, halvvägs genom min dusch. Har tagit en paus för att göra en hårinpackning och jag tror jag hade i halva flaskan. Vattnet gör håret risigt och torrt och det blir inte bättre att jag har blekta slingor i mitt hår som inte gillar klorvatten. Så nu ska jag sitta här längre än vad tiden säger och hoppas innerligt att det hjälper. Ska försöka ragga tag på en frisör här också som kan klippa till det men egentligen vill jag inte alls, funderar på att vänta tills jag kommer hem så får Lina göra något åt detta istället.

Jag ska försöka komma in i duschen igen snart och skölja ur detta och försöka komma igång med dagen här. Har en hel del att plugga och strukturera upp.

4 Veckor kvar tills jag kommer hem igen. Det känns sinnessjukt!

Rock´n Roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0