On and on and on.

Säga vad man vill men fan vad Abba är ett bra band. Det fungerar ju till allt, och sen är de äckligt stora här, jag hör de oftare här än jag gör hemma i Sverige och då lyssnar jag varken på radion här eller hemma. Här spelas de överallt. Kul faktiskt. Imorse såg vi Agnes på tv också i något musikprogram härifrån, hon var live. Också kul för henne verkar de vara helt tokiga i här också. Och för att inte glömma hårdrocken, Amon Amarth var helt utsålt när jag tänkte gå och se dem.
De gillar svenskt här.

Så det blir lite blandat ikväll, förfestar till Abba och blir en kväll på en rockklubb. TIllsammans med Fia, passar på nu när Linnea är upptagen med sällskap och Johanna inte ska ut. Jag hoppas på detta, var länge sedan jag var ute och älskade musiken.

Btw, så var jag, fia och Linnea på Queens bookshop när Irlands fd Primärminister var där och signa sin bok. Det lite tufft. Vi minglade runt i samma bokshop som han. Tänk om jag nu kunde komma ihåg vad han hette nu igen. Något på B. Han såg ut att var en riktigt trevlig man. Tydligen så hade han en stor del i fredsprocessen och påtecknadet av avtalen. Så det var rätt stort.

Nu ska jag äta innan jag sminkar mig. Jag har köpt en jeansväst, det ni. Jag tyckte den var fin, men jag vet itne ritkigt om den var jag men den är köpt iaf. Metal är den iaf, det är viktigt. haha.

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0