Noize, Booze´n Tattoz



För ganska exakt ett år sedan var jag och Micke och såg Volbeat i Sthlm. Det var INTE Volbeat som imponerade mest på mig den kvällen. Det var detta band The Scams. De var riktigt riktigt jävla superbra. Precis så som man vill att ett förband ska vara, om jag ska vara ärlig så tycker jag att det svängde mer än själva huvudbandet (Förlåt Volbeat, jag gillar fortfarande er). När The Scams hade spelat klart ville jag inte att de skulle gå av scenen, jag ville att de skulle fortsätta spela. Så bra var det. Har tyvärr inte fått chansen att se dem fler ggr efter detta men hoppas det kanske kan dyka upp något i vår eller i sommar då jag är hemkommen från Belfast.
Men lyssna och njut nu mina vänner. För vill ni inte skaka rumpa till detta, då vet jag inte vad det är för fel på er!


Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0