Memories


Christian & jag -07, killen som verkligen övertygade mig om att jag skulle börja plugga. Brukar tänka på det när jag funderar på vad jag gett mig in på och ge honom skulden för det hela. Världens snällaste kille förövrigt!


Suddig bild jag vet, och nu blev det lite i fel ordning. Dock iaf sommaren efter studenten. Stoffe till vänster, jag till höger. Jag kommer aldrig glömma när Anna tog denna bild och bad oss backa hela tiden tills vi backade rakt in i kanten på terassen ni ser bakom och ramlade handlöst bakåt. Det var en tokig kväll, en tokig sommar. vad man inte kunde föreställa sig hur de kommande sex åren skulle bli. Stackars Stoffe har fått stå ut med många av mina och Annas galenskaper. Han skjustar oss inte längre när vi ska dricka. jag förstår honom.


Anna & Jag, tror det är två år sedan nu, juldagen. Munken som vanligt. Som ni ser så gick det nog inte helt nyktert till då heller. Det var nog en av de kvällarna Stoffe inte var så glad på oss. Haha! Stoffe och Anna är förövrigt släkt!


Ännu ett kort från Munken och detta var också ett av min och Annas återkomster till ön men vilken i ordningen det var minns jag inte. Ser ju rätt blond ut så funderar på om det inte är efter Island någongång.


Fast ibland funderar jag fan på att bli brunett igen. Det var så fint. och nej, inte svart. brunett.


Titta vad bra jag är på att skjuta lerduvor :D Detta är en jul för två år sedan, förmodligen samma jul som kortet på mig och Anna är ifrån. Kallt som fan var det. Occcch. Ingen snö. är ni förvånade? inte jag! Jag träffade en iallafall!


Jag bara måste, första veckan i Kalmar. Tror det var på Garden Partyt. Jag & Sofie. Still going strong skulle jag säga. Haha. Fan vad jag gillar den kvinnan. Hon är bäst på många sätt. Syns i vår när jag kommer hem från Irland. Då gör vi det vi är bäst på. Dricka vin, skvallra och äta!

Jag blev lite nostalgisk här, satt och kolla igenom alla bilder som jag lagt upp på bilddagboken. Det är rätt många år där nu så det finns en hel del där. Helt otroligt. Kanske ska ha såna här "titta tillbaka på tiden som varit" - moments.
Tvvärr lär det alltid bli när jag borde plugga men inte har lust.

Nu ska jag ner och hjälpa Johanna med något, hon har flyttat in i vårt hus nu så nu slipper jag springa ut i bara pyjamas och tofflor när man ska bort till henne. Yeah! OCh nej David, inte i ditt rum, rummet brevid!

Puss och kram love.

Rock´n Roll




Kommentarer
Postat av: syss

enda anledningen att du träffade var juh för att pappa sa att vi inte åker hem förän du gjort det! har du sett vad pappan fick i alla pappas dag present?

2009-11-10 @ 14:46:30
Postat av: Jessica

Ja, jag frös och ville ha kaffe.

Nej jag har inte sett det, hur skulle jag kunna se det?

2009-11-10 @ 14:59:18
Postat av: josefine

du ska få en bild. om vi hittar sladden ;)

men du får nog uppdatera lite mera med tanke på att det är relativt dött på mitt jobb nu för tiden så läser ja din blogg ungefär 17,9 gånger/dag! love u ;)

2009-11-11 @ 19:01:09
Postat av: sofie

saaaaaknar dig!! kom till sverige nu dumma dig!:) kan förresten inte fatta hur fort tiden går. att vi bodde i din lägenhet i 2,5 månad känns helt overkligt men samtidigt som igår. hoppas du har det bra trots avsaknad av kroatisk dvärg!;)

2009-11-11 @ 21:39:48
Postat av: Jessica

Hm, ni är för roliga syss. Jag ska försöka uppdatera lite oftare. Har en hel del nostaligiska bilder att dela med mig av :P haha.

Sofie: Ja oj, tiden går så äckligt fort men ändå så känns det som man inte har tillräckligt av den. Jag ser fram emot Sverige igen men fullkomligt älskar detta också, om man tar bort skoldelen :P

2009-11-11 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0