LDN


Jag och Hanna på "Vaudeville" för några helger sedan. Fick klippa bort en man som ville vara med och posa men som jag inte ville ha med här. Söta vi är. Hanna är en sån underbar tjej. Hon ska lära mig åka snowboard. Usch vad ont de kommer göra. Hon håller på att lära sig svenska med, hon är riktigt duktig faktiskt.


Svenskarna och Hanna utanför "Vaduville".


Bästa tjejerna i stan, Saknas en Johanna bara annars hade vi varit full stryka av Belfast & the City. Så himla söta allihopa. Kommer sakna mina tjejer och tiden vi haft här otroligt mycket när jag kommer tillbaka till Sverige om 3 veckor. Jag har nog aldrig haft det så underbart roligt, härligt, mysigt och en fullkomligt galet innan med ett tjejgäng förut och så bra vi har kommit överens. Aldrig något tjafs, bara kul, kul, kul hela tiden. Saknaden kommer vara enorm!

Idag har jag gymmat, ökade lite vikter idag så hoppas på en redig träningsvärk imorgon annars blir jag besviken! Fia hade en tatueringstid vid 12 så vi åt frukost på ett ställe som jag glömt bort namnet på men som hade alldels underbara omeletter med tomat och ost i och så drack vi kaffe till. Blev lite jäktigt där på slutet så fick kasta i mig den sista mackan innan vi sprang ner till studion. Hon gjorde en söt liten skorpion över ankeln på benet. Jag har nog aldrig varit så kort i en studio, den tog knappt 15 min att göra, var över på ett kick men Fia hann bli riktigt skakis av det trots att jag försökte lugna ner henne med att det inte var så farligt. Jag har funderat länge om jag ville göra något själv här men har inte kommit fram till något slutgiltligt svar än. Skulle vara kul som minne men som sagt, kan inte göra bara för att. Satt och kolla igenom mappen på studion på tidigare verk och hon är duktig men inte riktigt min stil.

Johanna lämnar oss tidigare än tänkt, det är riktigt tråkigt men hennes mormor är riktigt riktigt sjuk hemma i Sverige och ligger på intensiven och det är osäkert på hur det kommer gå så jag tycker hon gör rätt i att åka hem. Det är bara 3 veckor kvar och innan hon hunnit fixa med kurserna och biljett så kommer det vara 2 veckor kvar och det går att göra färdigt hemma. Så himla tråkigt bara att det skulle inträffa precis just nu i slutspurten. Inte alls var Johanna behövde just nu och jag känner verkligen med henne. Jag hade åkt hem på stört om Mommo hade visat sig bli jättesjuk. Ingen tvekan om saken. Familjen är så viktig för mig. Jag längtar hem själv nu, ser fram emot jul och träffa familjen. Jag har inte pratat med mommo sen jag lämnade Gotland för jag har inte haft råd att ringa. Känns sådär, kommer bli skönt att träffa henne igen. Min fina mommo som kan vara en riktigt bestämd dam. Som en envis 5åring faktiskt. Jag säger som syss. Jag älskar henne som tandvärk mitt i natten!

Nej, läsa inför uppsats var det ja. Blääää! Jag vill inte mera nu. Kan det inte bara vara slut snart. Jag är så trött på detta, jag älskar att plugga men jag hatar denna ångest. Hatar att läsa 3 kurser samtidigt och att allt blir så slutgiltligt på en gång om man klarat sig eller inte. Jag vill ha en kurs i taget och kontroll över situationen. Vill bara ha det överstökat. Allt annat här är toppen förutom plugget!

Mamma kommer på torsdag. YEAH! Känns toppen. Jag ska visa henne stan, skolan, mitt liv, julmarknaden och shoppingen tänkte jag. hihi. 

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0