Jag kan inte skilja på

Jag sitter här i mitt rum i vanlig ordning med fötterna på skrivbordet, eller egentligen är det inte bara fötterna, Jag har faktiskt nästan halva benen på skrivbordet, håller takten med ena foten och gungar på stolen samtidigt som jag lyssnar på Melissa Horns nya skiva som till min förvåning fanns på Spotify. Jag älskar den redan fast jag bara hört första spåret. Hon är underbar.
Jag är trött och oinspirerad till att plugga men jag känner att efter två seminarium idag så kan jag få en pluggfrikväll, ska snart försöka få lite ordning här och ta mig i kragen och fixa till mig lite. Vi ska gå på bio med Johanna som fyller år idag. Grattis till henne! Det blir hennes födelsedagspresent. Vi ska se någon film om nån som stirrar på getter. Fråga mig inte, jag har ingen aning. Jag vet bara att jag ska ha popcorn.

Syss tatuera sig ifredags och resultet blev riktigt nice. Det påminde mig att jag har en tid när jag kommer hem och jag fick lite panik då jag har ett tema men inte ett klart än så har sittat och googlat lite och kollat runt. Lite inspiration tack! Det slutade dock att jag började googla ko-tatueringar. Varför vet jag inte riktigt, jag hade inte tänkt göra en ko. Haha. det finns dock väldigt många söta!
Och nej, jag vet att det finns en del släktingar som läser min blogg men jag kan informera er om att det spelar ingen roll vad ni tycker eller tänker om det. Det är inte för er jag lever eller jag har inget behov av att göra vad ni tycker är rätt heller. Jag är bara glad att jag slipper vara inskränkt och tråkig och principfast i gamla mönster. Ska jag konsumera så gör jag det gärna i saker som alltid kommer finnas kvar och som betyder något. Sen så är jag helt enkelt fast! Så enkelt är det!

Här är föressten en bild på min älskling som jag är lite småkär i faktiskt.


Nej, nytta framför nöje eller hur var det nu. Kanske ska ta en dusch. vakna till från mitt zombieliv. Imorgon blir det träna, skola och följa Fia till tatueraren här. Hon ska göra något tänkte hon.

Rock´n Roll
Love most of you

Kommentarer
Postat av: josefine

sjukt snygg tatuering du har syss ;)

2009-11-25 @ 15:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0