Happy Birthday

Grattis på födelsedagen Mamma, nu är du lika gammal som jag, tänk vad tiden går fort. Hela 25 år :)
Jag saknar dig massa ska du veta men det är inte så långt kvar tills vi ses igen, älskar dig! Hoppas din födelsedag blir riktigt bra där  hemma och att ni har bättre väder än vi har för här är det kallt, blåsigt och kallt.

Min mamma är bästast. I alla väder.


Taget av firande av syss 20-års dag och min 25-års dag i sommras. Middag med familjen!

Ringer dig senare.

Just nu ska jag försöka få ihop min uppsats men det går ju sådär faktiskt. Jag är oinspirerad och vill ingenting idag. Ångest för en massa saker dyker upp i mitt huvud och jag orkar inte riktigt ta tag i något av det och istället vill jag inte göra något alls, bara dra täcket över huvudet och gömma mig.

Åh, en annan sak. Lyssna på underbara Melody Gardot. Jag är förälskad. totalt handfallen för denna donna. Tack mamma för tipset!

Rock´n Roll nu ska jag fortsätta gömma mig på mitt lilla rum och kanske har jag skrivit några ord innan kvällen kommer och det är dags för att inta sängen igen. Jag känner att jag hamnat i ett läge där jag mest bara vill sova, sova, sova, äta, sova, sova, sova. Jag dissade tillomed träningen imorse för jag kunde inte sova i natt, jag brukar aldrig dissa träning. Inte ens i tentatider men jag kunde inte förmå mig att ta mig upp ur sängen. Det är min största ångest just nu!


Kommentarer
Postat av: josefine

kan inte ja få se resten av bilderna från den kvällen? pleeease? =) love u!

2009-11-19 @ 11:26:29
Postat av: mamsen

Tack så mycket.Vädret är inte bättre här.Skitväder:(

Passar på att tacka för paketen,jag förmodar att du är med på dem.

Snyggt kort på oss;)

Pussar o kramar

2009-11-19 @ 16:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0