Come away with me

Det är popcorn och mys i köket på Floor 1 ikväll. Vi har tänt ljus och myst upp vårat allrum till max. Fia är på rökpaus och Johanna har följt med henne ut. Vi har sett först "P.s I Love you" för att den låg i köket, och vi behövde något att titta på under tiden vi åt middag, som vi lagade tillsammans efter ett besök på biblioteket. Sedan forsatte vi med att gå till Mace och handla lite godsaker och så nu ser vi på Gremlings, har kollat första filmen ska se andra nu. Så himla mysigt. Sitter och myser under en filt med tranbärsljus och lite choklad. Tända ljus överallt och så sällskapet Johanna och Fia. Hade dock varit tusen ggr bättre om vi hade haft ett ordentligt vardagsrum med en soffa som man hade kunnat gosa ner sig i med kuddar och täcke. Im about the gos. Jag älskar att mysa. Kura ihop sig, helst under täcket mot kuddar och mysa sönder sig och sina vänner.
Började dagen med gymmet så mina muskler är lagom glada på mig. Skönt!

Nu ska jag gå ut i köket igen, jag är ljusvakt. Jag har ingen lust att brandalarmet går ikväll.

Ljuvliga helg, de tickar neråt. Jag är glad!

Rock´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0