Dont let me get me

"Nä, jag ä inte alls bitter...."

Tentaplugga var det och det har jag också gjort. I flera timmar nu och jag blir tyvärr inte mycket klokare. Jag ogillar när jag inte hittar sammanhang där jag vill finna dem. Har gett upp för en stund nu och dricker kaffe. Jag har insett sen så många gånger att det inte går att stampa in fakta i mitt huvud. Det är en aning för senildement och snurrigt. Jag kommer ihåg en massa skitsaker men viktiga saker de har en förmåga att försvinna någonstans. Jag vet inte om det åter igen är de blonda hårrötterna som sliter upp allt viktigt som någonsin planteras i mitt senil-hjärna och sköljs ur tillsammans med schampoot. "Det kan vara så men det är ju inte rätt" "ska vi inte bara pröva trycka på on?" Jag vill ha en "on" knapp. "av"-knappen verkar jag inte ha några som helst problem att hitta. "on"-knappen har gått och gömt sig den jäveln.
Dessutom har jag det problemet när jag läser en engelskbok att jag förstår den, dock sen när jag ska sitta och skriva ner viktiga saker så gör jag förståss det på svenska och fastnar då på simpla ord som jag vet en perfekt förklaring när det gäller engelska men jag kan inte komma på det svenska ordet. Saker ska vara antingen eller. Jag kan inte blanda språk. Då blir det en smärre kortslutning i mitt huvud och den måste in på service och det kan ta sin lilla tid.

Jag är lycklig. Jag har fått Spotify. Det är det bästa som hänt denna vecka! Tack Filip! Im a happy little cat! Påtal om katter. Mammas cp.katt Mrs. Venus "Hitlerinna" Hansson har fått barn. Mamma tycker att hennes katt är den finaste som finns. Jag kan inte riktigt se vart hon är katt någonstans. Hon ser ut som en iller. Min katt är en katt. En stor och pälsig sak. Katter ska inte vara små, smala som tarmar med Hitlermustasch. Jag ska allt se om jag inte kan hitta en bild så vi kan jämnföra katt mot katt.

Nova i egen hög katt. Min myskatt. Jag fick henne av mitt ex på gymnasiet.

Lilla Mrs: Venus "Hitlerinna" Hansson

Okej, nu ska jag sluta fåna mig. Dricka upp mitt kaffe och börja plugga igen.

Rock´n Roll Babies.


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha.....vilken,,,fin,,,katt. den har verkligen hitler-mustach....åh,du gjorde mig glad igen,hahahaha.

2009-06-02 @ 16:44:02
URL: http://tidqvist.bloggspace.se
Postat av: sofie

haha din mammas katt ser ju verkligen ut som en hitlerinna med den lilla "mustaschen". och just på detta kortet såg hon lite läskig ut...

2009-06-02 @ 17:12:24
Postat av: Jessica

Sofia: Ja hon är en ful katt :P

Sofie: Hon är läskig. En riktigt bitterfitta till katt!

2009-06-02 @ 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0