I'm lost but I'm hopeful baby

En ny hjärna önskas, på lån! Ni får den. Kan det allt om Internationell Politik så skulle det vara toppen!
Både jag och "I love myself so much I want to marry me", hör och häpna, missade nästa DHW igår pga av plugget. DÅ, har det gått för långt. Nej så det var bara att springa fort som fan i första pausen de 500 m bort till kollektivet för DHW-dejt.
Plugget går före mycket annat men inte det. Vi var tvunga att se Christine med. Sen var det bara att pallra sig hem och läsa lite anteckningar eller ja, det gjorde jag inte. Jag borstade tänder och dog i min säng till BB. Jag vaknade imorse till Jerry Springer och vände på mig och somna om och sov en timme till. Sömn är A & O när man pluggar *mena*

Jag gick till MAXI idag för att köpa frukost till imorgon och typ mat för överlevnad tills jag åker härifrån. Det öste ner med regn när jag dit så jag fick använda mina gummistövlar. Jag blir som ett finurligt litet barn när jag får ha gummistövlar. Hoppa i vattenpölar och stampa lite extra i dem när man sätter ner fötterna. Jag skulle hoppa i en vattenpöl med mina undergrounds en gång på fyllan med tanke att skvätta ner mitt sällskap, jag var dock den som blev mest blöt. Hum.

Jag är vinsugen, men jag får inte dricka vin. Det är tentaplugg som gäller. På fredag får jag dricka vin men det kommer sluta med att jag dricker öl istället. Tänk om man skulle räkna ihop hur mycket pengar man lagt ner på alkohol dessa två år som man pluggat. Jag vill inte ens tänka hur stora summor det är. Jag väljer hellre att stoppa huvudet i sanden och fortsätta mitt fruktansvärt ohälsosamma liv. Hoho! Ett litet tag till.

Vädret här nu påminner mig om Island. Det är skiftande riktigt fint väder till hagel/ösregn och mulet. Lite småmysigt. Känns bra att det är iaf inte strålande solsken när man måste sitta med näsan i sina böcker och dräggla. Drägglar vet jag dock inte om jag gör, kanske om jag skulle lyckas somna i böckerna. Jag drägglar när jag sover!

Här har ni en av mina favoritlåtar. Ja, jag vet. Jag har många sådana men musik är så underbart.






Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: syss

see u saturday baby!

2009-06-04 @ 08:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0