Rock´n Roll is here to stay

Nu är den snart här. 25-årsdagen. Läääääääskigt? Naj! Känns ingenting annurlunda. Det enda som känns en aning delat är att jag har börjat packa mina flyttkartonger. Hyllorna börjar gapa tomma. Snart är det bara möbler kvar. Ja och kläderna och skorna. Känns skumt. 2 år av mitt liv ska packas ner och fraktas över östersjön. Igen. För jag vet inte vilken gång i ordningen. Fast denna gång kommer det ske i omgångar då jag ska hyra ut mitt rum till Sofie & Jimmy i sommar så lämnar lite stora möbler och porslin. Det får jag ta efter sommaren. Kanske rätt bra. Flytta i omgångar, då blir det inte lika mycket och det kommer kanske inte kännas så himla tomt så himla fort. Dra ut på det hela. Ta ett steg i taget. Små babysteps.
Ungefär som min och D's breakup. Vi gjorde slut igår. Det känns bra, vi firade med brownisar, öl och en cigg på balkongen. Vi var väldans sociala. Vi var mycket stolta över oss sjävla.

Mammsen kom idag. Det är mycket trevligt. Vi ska fira min 25-års dag bland flyttkartonger och oreda. Vi har köpt onyttig frukost och jag hoppas på lite jordgubbar imorgon iaf. Pappa kör hö i vanlig ordning och syss, ja hon missa båten. Det är som det brukar vara. "Ja ä inte bitter.." Födelsedagar är inte så himlans stort i mina ögon, men hade varit trevligt att ha dem här som det var tänkt, men vi firar väl en annan dag.  Med Irish som pappa sa!

Måste ringa Micke picke innan jag somnar med. Saknar plutten. Snart är det sommar baby!

Rock´n roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0