Metal up your ass

Nu är jag hemma. Fast långt ifrån färdig. Alla kartonger, alla saker står i verandan. Jag måste få bort allt innan min mor kommer hem imorgonkväll. Hon kommer bli galen. Flytta hem varje sommar är en pärs, men nu ska jag flytta hem alla saker fram till januari. Det är ännu värre. Jag är inte ens klar med flytten då Sofie och Jimmy darlings ska bo i mitt rum i vårt lilla kollektiv. Alla möbler är kvar. Så det blir att flytta än en gång i höst innan jag åker till Belfast. Jisses säger jag bara.

Nu är det iaf sommar. sommarlov har jag haft en vecka, har en vecka kvar sen börjar allvaret. Det längtar...or not! Jag skulle vilja vara ledig hela sommaren och bara strö jobba och kanske plugga någon rolig kurs men det har man inte råd med, speciellt inte när man vill ha öl pengar till Belfast i höst. Haha.
Sonisphere snart, det ska bli nice, även om Metallica börjar kännas tjatigt. 2:a gången i år. 5:e gången totalt. Undrar när man tröttnar? Aldrig?
Wacken ser jag fram emot även om jag inte har några direkta favoritband där som spelar i år. Förra året var så förbannat underbart. Nästan alla favoritband på en gång. Grave, At the Gates, Mustasch osv. Lineup:en var fantastisk. I år ska det bli skoj att se Motörhead. Jag har missat dem varje år de är i Sverige så jag får se dem i Tyskalandet istället. Haha.
Jag kommer aldrig kunna leva som en rockstjärna iallafall. Jag hatar att vara bakis och slö. Jag börjar bli gammal. Jag hänger inte med längre. Vad är de för fel med ett glas vin i soffan och fredagsmys? Hahaha! Jag börjar bli tråkig. Pensionär rent utav? Jag klagar inte. Jag gillar att hänga mer än att festa tror jag, iaf mer häng än festande. Det blir nog en lugn sommar. Hyfsat. Jag ska spara min lever till ölen i höst. Det lär ju behövas. Den är säkert inte så jävla mysig redan nu, om jag kan ana saker rätt.

nej, hungrig. Blir reprisen av Grey´s nu, lite mat och sen ska jag ta tag i detta med att packa upp.

P.s Vi har kattungar här. så underbart söta små varelser. Ni får se kort sen när jag packar upp kameran. Den ligger någonstans i allt kaos. Hm!

Over´n out. Metal up your ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0