Kickstart my heart

Jag har sollotion som jag köpte, som var för barn. Jag anser mig ännu vara ett sådant. Jag har kaffe, det är fint väder. Jag borde diska men nej det låter jävligt tråkigt just nu. Det får bli ett senare problem.

och nu var jag där igen, Hittar på orsaker som gör att min pluggning försenar sig. Skärp dig nu slöfia. Ta din bok, dit filt och gå ut.

Vi hörs sen blåggen.

Rock´n roll

Och ja, jag är ltie sur över att de flesta laddar inför SRF och jag laddar inför tenta. vart finns logiken? Ingenstans!
P.s Jag hatar sem, jag har bra saker att säga men sen när jag väl ska säga dem så är det som att jag hör mig själv tala i tredje person och kan bara koncentrera mig på hur jag låter än vad jag egentligen säger och allt blir bara pannkaka. Ibland funderar jag på om min hårfärg verkligen är mig besannad!

men vad fan... nu gör jag det igen. GÅÅÅÅÅÅ UUUUUT! och ja jag pratar med mig själv. Det är intressant och trevligt och att ibland tala till sig själv i 3.e person kan oxå vara upphetsande på alla sätt och vis.



Kommentarer
Postat av: Sandra

det är bra att prata med sig själv, då får man de bästa svaren! och nu gör jag samma sak här, undviker tentaplugget >.<

2009-06-01 @ 14:11:06
URL: http://flickanpatanigaben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0