In a box

Okej, jag ska berätta lite mer om min och Sofies helg... jag menar vecka lite senare. Finns kanske inte så mycket att berätta, vi mest åt, hängde, och åt, och hängde, men iaf jag ska inte förstöra allt innan, det kommer. Då blir det rövhår och analsex och lite annat.

Just nu så sitter jag hemkommen och surfar runt lite på nätet och gör inte det jag borde, som är att packa det som är kvar men jag tror mig att jag ska ha tid imorgon innan syss kommer. Tjiii. Ibland är jag så bra när jag är riktigt önsketänkande.
Jag fullkomligt älskar spotify, där hittar man ju allt man nästan någonsin lyssnat på, allt som saknas är ölen men jag har ingen och jag borde nog inte dricka någon heller för den delen men jag viiiiiiilll. Jag är en trotsig 25-åring.

Jag har iaf hittat Brainpool. Det var ett band jag älskade när jag yngre. Jag var nog lite hemligt kär i Janne Kask, tyckte han var het som fan, Jag vet inte om han är det än. Man kan ju hoppas. Nu blev jag nostaligisk. Det blir att spara i en playlist. yeah!
Jag kommer ihåg att jag kunde lyssna på denna låt om och om igen. Jag tröttna aldrig, och det känns som den är rätt given i sommar på repeat. Jag kommer rocka Gotland! Soft softa med en massa öl, bra musik, familj och vänner. Pratade med en gammal kompis idag och det ser ut som att festmöjligheterna höjdes en aning. Me like!
Well nu kommer låten iaf, sen ska jag fan sova. Jag har redan börjat vända på dygnet. Not good. not good!


Rock´n Roll Babies och puss på eliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0