Holiday

Jag fira min födelsedag lite småfnittrig på rosevin med mamma! Mycket bättre blir det inte. När jag satt mamsen på bussen med Spader så kom Fia, Marcus och Filip över och åt kladdkaka och drack kaffe. Sen lämnade de mig i mitt flyttkaos.

Idag bär det av till Jönet och Sofie. Jag har tryckt ner saker i en väska och förbannat mig själv för att jag lider av beslutsångest av det värre slaget. Jag blir tokig på mig själv om och om igen. Men jag lyckades få till den utan att bya väska till en större. Det ni.
Det kommer mer uppdatering alldeles sen.


Jag och Sofie första veckan i plugget! Ett oslagsbart par! 
Nu sticker jag iallafall!

Det ska bli nice att spendera första lediga veckan tillsammans med en lika galen människa som jag.


Rock´n roll på er allihop.
Vissa av saknar jag redan, vissa av er skiter jag faktiskt fullständigt i. Mohahahhahahahaha!

Kommentarer
Postat av: syss

kuk i röven!!

2009-06-10 @ 15:32:47
Postat av: sofie ellis

En vecka full av mat och vila på soffan! hehehehöhöhö Inte lika galna, lika LATA!;)

2009-06-10 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0