Söndagkväll!

Soft söndag måste jag säga.
Storstäda mitt rum, nu är det rent som fan och plockat lite i övriga lgh:en och så. Bakat en kaka som blev en aning misslyckad men får helt enkelt göra om den för jag tänker inte ge mig förrän den är perfekt. Helt perfekt. Bjöd Hanna och David på en snabbfika så de fick äta den och paus i deras plugg. Gick en fotorunda efter det för mig själv för att koppla av och koppla bort allt annat runt omkring mig och tror jag lyckades ganska bara med att ruska av mig saker jag inte borde bry mig om eller tänka på. Gick en runda till med Henke precis efter. Så blev en långpromenad på 2 timmar. Skönt som fan, fint väder och varmt i luften. Henke is my man uber alles. Jag har saknat honom dessa två veckor jag inte sett honom. Han är genomgo och bara så underbart härlig, okomplicerad och där är det inget bullshit! Sånt uppskattar jag! Jag ser helst att komplicerade saker och sånt försvinner bort från mig och vill helst inte bli indragen i saker. Inte min grej. Jag håller mig helst utanför allt som har med sådant att göra och därför är det så jävla nice att träffa Henke the man och bara vara. Ja, jag är konflikrädd. Jag tycker sånt oftast är onödigt. Antingen så säger man som det är eller så helt enkelt skiter man i allt. Det är min teori. Så gör jag. Det brukar fungera. haha.
Föredrar att ta saker enkelt och smidigt och soft. Stressar jag upp mig så går jag en promenad eller sätter på musik så försöker jag skaka av mig sakerna.

Fia är tillbaka, det är nice. Jag har saknat henne fast hon bara varit borta i 2 dagar. Helt sjukt. Haha. Jag är sugen på att skaka rumpa och har jag tur så är jag så pass läkt till valborg att det inte ska vara några problem. Shake that ass säger jag bara.

Lagom när mor kommer hem från Rom åker syss till Riga på nått spa med jobbet. Jag är inte alls bitt...jag menar avundsjuk. vad får jag? Jo en jävla opponering i förvaltning. Wohoo. Im satisfied. Or not! Nej nu är det faktiskt så att du valt detta snälla Jessica så det är bara att le och säga: Fan vad roligt det är med en kurs i förvaltning. Jag är övertygad!

Jag måste lova mig själv att äta bättre veckan som kommer. Jag har varit kass på det den senaste veckan. Jag vet inte vad som hänt med mig. Ska göra någon riktigt bra mat imorgon och försöka få min kladdkaka uppäten. Funderar på att ge bort den om inte mina roomisar har ätit upp den till imorgon. Hm, någon som vill ha?

Klockan är redan 23:00. Tyckte det var nyss jag vakna. Helt otroligt. Dags att krypa ner och sussa. Skönt, jag gillar att sova trots att jag inte sover så mycket som jag gjorde förr. Det är mysigt att ligga och glo på tv innan man ska sova och somna in till Scrubs och vakna till nyhetsmorgon! Hur nu det går till vet jag dock inte eftersom programmen inte går på samma kanal men jag lyckas väl kanske byta kanal under natten, haha!

Well Rock´n roll vänner!






Kommentarer
Postat av: Henke

Tack så hemskt mycket för dem fina orden om mig. Blir ju nästan rörd haha :-)

2009-04-27 @ 22:57:52
Postat av: Jessica

Henke: Varsågod. Jag menar vartenda ord av det!

2009-04-28 @ 06:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0