Tentaplugg

"Nellie the Elephant" några ggr på repeat har gjort mig till en mycket gladare människa idag. Dessutom kom jag på att man kan tentaplugga till Smaklösa. Då blir allt mycke roligare och när man dessutom har hur mycket kaffe som helst så ska det vara gå. Enda som saknas är en balkong med solsken på. Hm!

Jag kör fortfarande på  omaka strumpor. Det får helt enkelt vara så tills jag får tid att tvätta. Jag har bara omaka strumpor kvar i min låda. Funderar på varför jag inte kastat dom, men jag är en sån där människa som sparar. Det kan ju bli problematiskt men jag brukar rensa med jämna mellanrum. I min garderob hemma på öjn så hänger fortfarande den klänning jag hade på mig på avslutningen på lekis. Jag kommer ihåg att jag fick tjata mycket för den. Den är fin! Den kommer jag aldrig kasta eller ge bort. tror jag. Den är så där sockersöt flickig. Allt jag inte är idag.
Jag vill shoppa, skor! hur kan det komma sig att man alltid vill ha skor? Nu är det ett par skyhöga pumps i knallrosa. Ja jag sa faktiskt knallrosa. De av er som läser som känner mig vet att jag avskyr rosa men de är så jävla schyssta. Tänk er en helt svart klädsel i rockabilly-stil och så ett par knallrosa skyhöga pumps. Vill haaaaaaaaa!

"Hon kan ta färdtjänstbussen tillbaka gerum ikväll, jag har öl, chips och en schysst kassett, att fixa en brallis vorre va  lätt om det inte var för diiiiiii kärringjäveeeeeeeeel" *ylar' - lyssnar på Smaklösa och sjunger med alldeles för högt.

Jag önskar jag kunde lackera min naglar permanent röda. Så slipper man fixa till dom varje gång de börjar bli fula. Förut hade jag alltid målade naglar. Nu har jag det mer sällan. Nu är de iaf röda och jag måste fixa dem snart igen!
Sedan önskar jag också att mitt hår färgade om sig helt själv. det skulle spara mig tid och iaf pengar.  Jag är fruktansvärt seg på det där med håret. Jag vill ha tillbaka mitt jättelånga hår men tror det är en hel omöjlighet nu när det är blont. Gick fruktansvärt bra när det var mörkt. Cp-hår!

Nu spillde jag kaffe på mina byxor. Smartskalle Jessica!  Min paus är säkert slut för ett tag sen men jag bara har ingen motivation att lära mig denna tenta. Det är för mycket som snurrrar i min skalle. Jag önskar man kunde sluta tänka. Någon som har något tips på hur man slutar tänka?

"en mer eller mindre vad spelar de för roll?" -smaklösa *ylar fortfarande för högt*  "Jag åkte Gotlandsbåten och bak i min skuff där låg min vän Ulf" 

Jag har blivit riktigt kass på detta med mess, och att ringa. Msn is the shit. Då kan man göra femtioelva saker samtidigt och fortfarande prata med 4-5 personer samtidigt. Perfekt! Fast ibland är det mysigt med mess och telesamtal.

nej, plugga några timmar till.

Ni får en maskros av mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0