Fredagssvammel

Jag är ju rolig. Ibland har jag faktiskt kul åt mig själv, eller nej nu ljög jag. Jag har ofta kul åt mig själv. Nu är jag rätt trött och ligger nedbäddad i sängen efter en dag full med plugg med Fia och Solle. Åt pizza med Hanna och David och lyckades med lite psykologisk terror charma in mig så David dissade plugget och ville dricka nån öl med mig och då var Hanna på också.
Hade inte de velat så hade jag nog druckit nån själv och kollat på film eller ringt Henke. Det var iaf rätt mys med Family Guy och sällskap trots att David somna, och jag var på god väg. Vi har fan den förmågan att somna när vi ska göra något. haha. Mysigt dock.
Iaf, jag skulle öppna aftonbladet nu och läsa lite om vad som hänt i världen sedan senast jag kollade idag och läser "porrstjärna gripen - full och naken i parken" Jihoo tänker jag, vad för porrstjärna. kul. Så jag klickar in och inser att det inte alls är någon porrstjärna utan en POPstjärna. Ibland läser jag verkligen vad jag vill att det ska stå och inte vad det egentligen står.

Syss ringde precis. hon är på krogen. Det var länge sedan jag var ute ute, och verkligen festade loss så. Kanske ska göra det när jag läkt ihop helt. Känns mycket bättre idag. Kan röra mig relativt bra utan att det gör ont men kan inte sitta helt som vanligt eller ligga osv. Det går iaf framåt. Pensionärer på rullatorer går iaf inte om mig idag. Höhö!

Jag borde städa ordentligt i mitt rum. Damma och sånt. Jag hatar damm. Jag brukar helt allvarligt storstäda mitt rum 1 ggn i veckan. Ja jag är helt seriös. Jag dammar allt i hela rummet, dammsuger, tvättargolv, tvättar och helt allvarligt så får jag ibland tokryck och tvättar gardiner, kuddfodral, överkast och flitar. Och nej det händer typ varannan månad att jag gör det. När jag pratar med mina kompisar så tvättar de sina gardiner aknske 1 ggn per år.
Dock så ser det ut som fan just nu i mitt rum, dels för att jag varit lite förhindrad att kunna städa och sånt och dels för att vi pluggat och jag har inte orkat när vi varit klara för att de har gjort fruktansvärt ont. Jag fattar inte att ett jävla skrubbsår kan orsaka sån smärta. Så farligt var det ändå inte. Jag brukar inte fjompa mig när det gäller smärta men detta har gjort ont.

Naj, jag kan erkänna att de kommer bli grejt med sovis imorgon. Kanske ska slå på stort och sova till hela 9:00? Funderar på att köpa mig en stolstol imorgon om det är fint väder! VIll ha en. VIll egentligen shoppa med men jag borde väl titta lite mer på vårat arbete och se om jag kan komma fram till något trevligt.

Nej godnatt. Se till att sexa er mycket eller iaf kramas mycket. Världen behöver mer kärlek och mys! Det är alldeles för lite av sådant! Jag tycker Sverige ska avskaffa sin halvmetersregel. Den suger! Ibland tror jag att jag är född i fel land bara för att jag är alldeles övergosig av mig! Dock är jag som Thåström sjunger "Typisk svensk"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0