För mycket vin och tandborstar!

 Jag förstår inte varför man inte kan hålla sig till det där 1-2 glas(en)  vin sen är det bra, INTE DRICKA HELA FLASKAN! Den tog iaf slut och min reaktionsförmåga var ju inte den bästa. Tror jag förlorade alla buzz-turneringar vi körde. Jag kan inte ens trycka på en knapp i tid hur fan kan vissa köra på fyllen? Det är för mig ett mysterium. Jag får ju knappt i nyckeln i nyckelhålet när jag ska öppna dörren när man väl har ragglat sig hem.  Jag kan ju erkänna idag att mitt förslag om att köpa folköl för att allt annat var slut inte var den allra bästa jag haft. (vi var några som inte ville ut utan fortsatte festen hemma hos några andra) Hur som helst en väldigt trevlig kväll i övrigt men när de övriga jag redo för sängen var jag mer redo för mer party. Alla idér man har kan inte vara bra. Sofie knalla hemåt vid 3-tiden imorse och Hanna gick och la sig ungefär samtidigt. Då fick David den briljanta idén att vi skulle se på Desperate Housewives. Sagt och gjort. Tror jag och David vad fullast i det bygget igår iaf. Vi såg ett avsnitt sen skulle jag gå hem och här sviker mig mitt minne lite men tror att David tyckte det var alldeles för långt hem till mig. (2 min max gående men jag var nog mer i kräl-läge igår). Jag var väl inte så svårövertalad heller så full som jag var. Fick låna en tröja att sova i, no problem at all. Sen kommer vi till det som jag verkligen har haft svårt med tidigare. Jag fick låna hans tandborse och borstade tänderna. Nu kommer min syster sätta kaffet i halsen för hon vet hur mycket jag avskyr när hon har stulit/lånat min tandborste. Min syster äger sådär 10-12 tandborstar som är strategiskt utplacerade i hela huset. Minst 2 på toaletten. En i Badrummet. Hade hon fått så hade hon haft en i varje rum. Min mamma är inte sådär fruktansvärt överförtjust i den tanken. Syss har också tandborstar utplacerade på sitt rum, i bilen och jag skulle inte bli förvånad det minsta om hon hade en i skolan eller si så där kanske 5 stycken. Nu kommer det roliga, eller ja det roliga, det intressanta. Trots detta antal av tandborstar så tycker hon det är fruktansvärt festligt att ta de övriga familjemedlemmarnas tandborstar. Jag vill helst ha min tandborste ifred men efter igårkväll kanske jag kan tänka mig att låna ut den till någon snäll själ med inte alls för många munssjukdomar. Den roligaste incidenten när det kommer till syss tandborstar var när hon ist för att ta någon av sina egna, tog pappas tandborste för att skrubba sin hamsters bur med! Min syss är ju inte så att hon berättar att hon lånat saker heller. Så det var i sista minuten som syss stoppa far vår så han inte borsta tänderna med en hamsterbursskrubbad tandborste.
Komiskt kan man ju kanske tycka!  Mamma har tillomed försökt sätta namn på hennes och köpa speciella tandborstar till henne för att hon ska ta sina egna men det är svårt det där!
Jag har iaf inte tidigare i mitt liv, vad jag kan minnas, ens lånat mina ex-pojkvänners eller nuvarande pojkvän tandborste.Det slog mig imorse när jag vakna till liv i min fyllefrossa och insåg att jag inte gått hem att jag faktiskt lånat någon annans tandborste utan att ens tänka på det utan bara tackade och borstade tänderna! Det som man kanske ska ge oss en eloge för att vi ens borstade tänderna så fulla som vi var.  Ja det är en stor grej för mig att jag lånat någon annans tandborste!
Anyway, det roligaste var nästan att jag höll på att skrämma ihjäl Hanna imorse för hon visste inte om att jag var kvar, hon trodde det var David. hehehehe. Chock-attack! Jag hade som plan att storma Solles rum och hoppa på David men jag var för bakisskakis, illamående och för nykter!

Nej, dags att klä på sig och ta tag i dagen fast egentligen vill jag bara krypa ner under täcket och skita i plugget och att packa.  Jag tycker detta med telepatering är fruktansvärt bra, vi borde satsa mer på det än på kärnvapen! Då skulle jag slippa en 6 timmars resa hem ikväll! Jag ska nog skriva ett längre inlägg om detta. Imorgon kanske. hm!

Peace, love and Rock´n Roll!

Kommentarer
Postat av: syss!!!!!

asså, syss! jag vet inte om jag uppskattar allt detta trash talk om mig i din blogg.. det kan hända att jag börjar trasha dej lite tillbaka i min egen faktiskt...



angående det har med hamsterburen och tandborsten så var faktiskt papis tandborste i ett så otroligt dåligt skick att den fan knappt vart användbar till en hamsterbur, ännu mindre till en mun! för att sammanfatta, jag gjorde honom en tjänst =D haha!



saken är att ja kommer varken ihåg färg eller form utan mera placering, jag tar alltid den tandborste som står längst ut till vänster i tandborststället.. först måste jag dock fastställa vad som e höger o vänster.. om man då vrider detta tandborstställ så märker jag inte det och tar fortfarande tandborsten längst ut till höger...



för tillfället finns 2-3 i badrummet, 1 toaletten, 4 i necesären, 1 i bilen, 1 i handväskan. som jag vet om ;) det komiska är juh att jag knappt anävnder någon av dem.



creds för att du lånat någon annans. peace out syss!

2009-04-09 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0