Det gnager i mig

Idag har varit en riktigt lång dag. Jag är faktiskt väldigt trött. Det svider i ögonen. Har fått en del skola gjord och vi börjar faktiskt bli relativt klara med vårat projekt. Det känns bra men samtidigt så har jag alltid en himla massa ångest inför tentor och inlämningsuppgifter. Svårt att släppa saker men försöker slappna av men stressen gnager sig i magen och lämnar någon slags stresssyndrom som jag annars har kunnat träna bort men nu när jag inte kunnat träna så håller den på att äta upp mig inifrån. Samtidigt som jag kan utse mig själv som en kojl och laidback människa så finns det verkligen vissa saker som kan få mig att vilja kräkas.
Dock tog jag mig en riktig hurtig promenad idag och lyckades gå bort lite av det där gnaget som ligger och filurar någonstans mellan magen och bröstkorgen. Skönt!
Imorgon ska jag försöka göra ett ryck och ta mig till gymmet och köra överkropp iaf, fy fan vad tungt det kommer gå men jag saknar det lika mycket som att jag vet att det kommer bli jobbigt.
Jag hade velat ta ett glas vin ikväll men stänger av det suget då jag vet att allt för mycket sprit i ångestladdade tillfällen aldrig riktigt slutar så bra som man vill, utan jag rider ut denna storm istället! Ibland måste man helt enkelt bara bita ihop ordentligt och lägga is i magen och vara den cooling som man är, haha!  Jag gjorde en frukdrink till middag istället och njöt av den. Jag tyckte det var helt rätt val. Dock så nej, jag har inte fått för mig att bara äta frukt igen även om det är jävligt gott men jag måste ju  få äta någon måltid med frukt. haha. Bara inte alla! 

Jag tror fan inte jag har något mer att tillägga idag/kväll. Jag vet inte riktigt om jag orkar heller. Jag är trött och lite småbutter eller nej det är de där som gnager. Jag vill inte att det ska gnaga, jag hatar gnag. Take it away. Jag gillar inte den känslan, jag vill vara glad, sprallig och fruktansvärt mongo! Haha!

Nej, Rock´n roll vänner! När man sover så gnager det iaf inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0