Update

Jag har precis kommit på att jag vill ha ett sånt där avlastningsbord man kan ställa i sängen. Perfekt just nu när jag är mindre rörlig. Ligger med datorn i knäet som vanligt. Har luftat skrubbisen en massa idag. Varit en väldigt tråkig dag. Mest för att detta är min träningsdag och jag kan inte träna. Det gör mig en aning deppig. Duschade håret förut och det var ett helt projekt. Klarar inte av smärtan att få vatten och schampoo i såret just nu. Pröva häromdagen och trodde jag att såret skulle explodera.

Letar bilder till syss och hennes vänners kokbok och hittade fler krigsskador. haha. Fast denna tar fan priset. Dock kanske det är en hint till mig att jag ska sluta dricka. Jag gillar inte såna vibbar. Jag tycker om öl!
Jag behöver en powerwalk och jag kan inte gå så långt. Det suger!  Kanske ska gå till maxi bara för att? jag vet inte vad jag ska göra där bara. haha!

Kommentarer
Postat av: syss

var du full igår när ja ringde?

2009-04-21 @ 14:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0