Tequila?



Valborg imorgon eller idag kanske det blir då klockan är över 00:00. Jag kan inte sova, tror det beror på kaffet jag drack förut. Not to clever one may say. Hittade väl en ganska passande bild inför valborg. Denna här är tagen som ni kanske listat ut på en tequilakväll i Nynäshamn. Bilden talar väl för sig själv. Hoppas att kommande kväll blir i denna anda. Dock kanske utan tequilan då jag har en förmåga att tappa bort både det ena och andra under tequilarus. Senast var det min telefon, eller inte telefonen i sig utan de tillhörande  knapparna. Höhö! Så kan de gå. De återfanns några dagar efter av min mor i torktummlaren. Hur de kom från Munkens dansgolv och dit är ett stort mysterium!?

Rock´n roll vänner, på fredag kanske det är en liknande bild fast med Jack Daniels flaskan jag kramar.

(och för er som trodde man började supa ordentligt när man börjar högskolan, screw you, jag var ett lika stort bad ass redan innan!  Per, åter igen, nykterist och allt som han är fråga mig häromdagen vad jag hade lärt mig på att jag cyklade omkull på fyllan och skrapa sönder mig, varav jag svarade: Att inte cykla när jag super! Jag tror han hellre hade velat ha ett förnuftigt svar som; Jag ska dricka mindre och se till att jag kan ta mig hem helskinnad!  Någon dag ska jag bli ordentlig men inte idag, och inte imorgon, jag har ju en moster att leva upp till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0