Svett, dirty dog och disk

Så, jag fick igår ett par förslag på namn till mina bröst. Hardrock och metal, Piff och Puff, Jing och Jang. Jag är inte riktigt nöjd så jag spånar nog vidare på det där tror jag. Måste ju kännas rätt om de nu ska ha ett namn eller två eller vad det nu blir av det hela!

Snart ska de bli svettas av och inte något roligt svettas men nyttigt och nödvändigt. Man hade ju kunnat hoppas att det skulle röra sig om något så kul som någon sexuell aktivitet men nope. Icke. Det handlar helt enkelt om spinning. Jag känner att jag behöver svettas lite så trots att jag borde göra 100 andra saker så prioriterar jag att svettas idag. Måste få röra på mig ordentligt, ta ut mig, känna att kroppen värker när det hela är avklarat. Känna låren domna bort av smärta. Det bästa med vår spinninginstruktör på tisdag är att han kör andra blocket bara ren hårdrock! Love it. Då vill man ge lite extra. Jag kan ju inte sluta att sjunga med heller så ni kan ju tänka er hur jag egentligen ser ut där på cykeln. Helt genomdränkt i svett, som försöker sjunga mellan andetagen. Hehehe. Jag tror det får bli en mental bild :P

Dock så måste jag först och främst och ta tag i mitt diskberg innan de andra stryper mig. Det var lite för att ge igen för helgen som jag lämnade det och för att jag nog inte riktigt kommit ur Brysselkänslan av att man beställer mat och öht, slipper diska.
Annars är jag rätt ordentlig och renlig *mena och nicka*

Jag har dessutom köpt en klänning idag, fan vad bad jag är. Jag skulle ju inte alls egentligen. Jag säger som Raffe: Im a dog and I feel dirty! Fast vi menar nog helt olika saker här men det hela handlar väl om tillämpning?


Nej diska var det och spela Mustasch olidigt högt och yla med Raffe i vartenda ord och dansa runt och vicka på rumpan och vara allmänt mongo som syss skulle sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0