Sovmorgon

Jag skulle inte ta sovmorgon. Vakna vid 8:00 och var riktigt vaken. Dock bestämde jag mig för att slöa lite så har sovit från och till sen dess. Vakna till ordentligt för en timme sedan och har legat i sängen med datorn i knäet sen dess och slappat lite. Har inte ens ätit frukost. Lite småsugen på det men går jag upp måste jag börja byta om på såret och jag vet att de fastnat lite i det och jag unviker det för det gör så ont då. Dock känns det bättre i sin helhelt, kan röra mig bättre och sitta bättre, stå bättre och kanske tillomed gå bättre.
Saknar träningen riktigt riktigt mycket, spec spinningpassen eller jag saknar styrketräningen lika mycket. Jag gillar inte att känna att jag förslappas. Nästa vecka kanske jag kan ta tag i det igen. Hoppas. Jag som fått ett riktigt bra träningsprogram nu av Micke picke. Jag har inte fått chansen att testa det ordentligt än men fy fan vilken träningsvärk jag hade i magen efter bara testrundan. I flera dagar. Det var riktigt skönt!
Ja jag vet att jag är lite tjatig angående skrubbsår och träning. Jag får skylla mig själv att jag fick det där jävla såret.

Nej, en dusch kanske? Lite frukost? nicenice!

Update:
jag klarade duschen och såret har börjat klia! Då måste det ju vara på bättringsvägen?!
Idag eller igår var det jag började upptäcka att jag skrubbat min armbåde en aning i fallet. Mitt ben som också skrubbet sitter i är full av småsår. knäet är uppskrapat lixom ankeln men det är inget jag lagt märke till innan. Har varit så fokuserad på det som verkligen gör ont. haha. Min vad skimmrar i blå/gult av utspridda blåmärken men det har jag inte ens märkt. Lite kul!

Wellowell. Plugg idag. som fan! Kul i jul!

Folköl is the shit!

Syss: Sorry att jag aldrig ringde upp dig igår, det blev lite sent. Kuk i röven så länge!

Kommentarer
Postat av: syss

mmm...... kuk i röven på dej!

2009-04-24 @ 07:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0