Namn och skofetishism

Är det bara jag som inte har namngett mina bröst? Under Brysselresan hade båda mina tjejkompisar i klassen namn på sina. Jag kanske borde skaffa namn på dom? Men vad ska de heta då? Jag måste nog tänka ett tag till på det!  Återkommer om det liiiiite senare! *fundera*

Jag vill shoppa skor, jag lider av skofetishism men med alldeles för lite pengar. Inte har jag en pojkvän som lider av det heller, annars hade man ju kunnat charma till sig fina fina skor den vägen! På onsdag får jag iaf ett par skor som en vännina skaffat till mig när hon kommer hem på besök. Fina röda pumps. Blir perfekt i sommar. Dock måste jag lära mig hur man går på riktigt höga heels. I love it. Sexigt as hell. Har ju ett par riktigt fina som jag knappt använt för att jag mer svajjar fram på dem än flyger. Sedan är jag och höga skor på fyllan är inte det mest praktiska eftersom jag brukar hamna på marken ibland och kör kryptema ist för gåtema! Dock har det blivit mera gåtema än kryptema på sistone så kanske dags att lära sig high heels?!
Syss och jag är väl kanske inte kända för att vara de mest smidiga syskonen. Hon brukar förstöra ett antal par skor på fyllan och jag kör knäna! I Bryssel snubbla på samma ställe 2 ggr. 3 ggr gick det vägen! hoho! behöver jag säga att blåmärken är ett vanligt fenomen?!  Dock har jag inte slagit mig på ett bra tag nu, kanske för att jag hållt mig på en bra nivå och faktiskt sköter mig rätt så utmärkt?! Mohahahaha!


Duscha nu, Puben sen.

Kommentarer
Postat av: syss

köp skor till mej med!!

2009-04-06 @ 18:48:50
Postat av: Stitch

vad sägs om att döpa dem till vänster och höger? så du vet vilken som är vilken :)

2009-04-07 @ 18:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0