Min myströja är blöt!

Jag råkade precis sätta vattenkransöppningen i min tröjärm. Kranen var på! Smart som jag var ryckte jag bort armen från kranen för jag ville inte få mer vatten inför mina kläder. Det hela slutade med att jag fick vatten som rann längs hela armen ner till armhålan ist och min plyggmysiga tröjja är nu genomvåt. Jag är så otroligt smart ibland.

Ont i huvudet har jag med, har haft det hela veckan mer eller mindre. Hm!

Paus över nu, kaffe made och vindruvor. Plugga, plugga och plugga!

Nu ska jag se om min kaffeenergi får mig att bara sprudla fina kärleksord över Weber! Låt oss hålla våra tummar osv!

Update:
Min stol är trasig, den har varit det snart ett år. Sen Hanna lånade mitt rum, jag har inte kommit för mig att fixa en ny. Den har funkat rätt bra. Igår märkte jag att något mer inträffat med den, men jag kände mig inte motiverad att kolla efter vad. Den lutar lite underligt.
Idag satte jag mig i den och höll på att få tänderna utslagna i skrivbordskanten. Stolen välte framåt och jag gjorde en stilig uppvisning med fladdrande kroppsdelar och hamnade på golvet. Slog huvudet i skrivbordet men hellre huvudet än mina tänder nu. Det är så dyrt med tandläkare, alvedon och en bula kan jag leva med.  Aj *sura*  När jag satt där på golvet och funderade på om livet i allmänhet är emot mig idag så såg jag vad felet var iaf. Ena hjulet har ramlat av. Det blir fan sopen för denna jävla stol i sommar när jag ska flytta hem alla grejjer!

Back to bussniess.  Demokratimodeller. Here I come!

"If you wanna do it do it right
up and down side to side
baby we can do it for a night
don't hold me back"
// Danko Jones - Lovercall

Update: Nu är det halvtid för plugget idag typ.  Jag förstår helheten nu, nu ska jag bara lära mig detaljerna. Jippi!
Det blir paus med dusch, Smaklösa och kanske lite mat?!

Fick ett av syster yster. De ska trycka upp fler av kokböckerna och undrar om jag några bilder de kan använda till den. Jag har massor. Så klart de får. Jag får ett avslutande mess "Kuk i röven"! Det betyder typ: Skitbra, vi är överens. Gött! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Weber är fucked up...fattar inget efter att ha läst demokratimodeller boken...blir bara mer förvirrad....åh, varför denna jobbiga tenta? ska vi rymma? flyga iväg? island? bahamas? gotland? jag åker vart som bara jag slipper tentan....

2009-04-16 @ 12:01:45
URL: http://tidqvist.bloggspace.se
Postat av: Jessica

Sofia: Ja jag kan tänka mig att fly. Jag läser och läser, bläddrar och bläddrar. svårt att säga vad jag kan och inte!

Varför åkte jag hem? Skulle ha pluggat ist!

2009-04-16 @ 12:40:47
Postat av: sofie

betyder det att vi ska ta med en stol ner i sommar? ;):D

2009-04-16 @ 20:09:53
Postat av: Jessica

Sofie: haha ni kan få ha kvar den men då får ni i uppgift att slänga den :D:D

2009-04-16 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0