Klantfia

Okej, klantskalle Jessica spillde kaffe över hela sig själv och Hanna, David, Solle och Lottas soffa. Den är vit! Hur dum får man lov att vara som sätter kaffekoppen mellan benen när hon ska svara på ett mess?! Brukar alltid göra så men denna gång gick det inte så bra. Erbjöd mig att tvätta men det fick jag inte. Får väl betala en ny vit filt åt dem.  Hade nya vita trosor på mig som fick kaffefärg också. hm. bra uppsugningsförmåga hade dom iaf. jajaja.
Idag är jag inne på sista paret omaka strumpor, en kritvit med pingviner på och en illgrön med hästar på. Så ihelgen blir det bara kjol och kläninng och barfota som gäller. Jag måste tvätta också någon dag. Jag fattar inte det. Jag tycker jag köper strumpor hela tiden men de bara försvinner. Jag tror någon i detta hus har någon slags fotfetish och gillar och stjäla andras strumpor. Jag ska banne mig snoka runt och se vem fan det är!! Han eller hon ska fan få köpa nya strumpor åt mig!

Nu återgår jag till mitt ide i tentaplugg, känns helt värdelöst för det känns kört! Do not like it. Känner mig förvirrad, behöver en dag till. Då hade det gått super duper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0