Jag är tydligen ett gränsfall på hur mycket Gute är du!

Klockan är 15:30 och jag är fortfarande bakis sådär så att jag känner mig skakig. Jag borde gå och hämta ut ett paket men blä vad jobbigt det känns just nu. Lååååååååångt!  I-landsproblem. Sluta klaga tjockis och rör på dig *tala till sig själv*
Och nej tjockis betyder inte vad det betyder i verkligheten. En av mina bästa vänner på Gotland brukade säga: Flytta på dit tockis! Nu har jag börjat härma dom.

Gjorde ett "Hur mycket gute är du"-test på facebook förut. Jag var tydligen ingen bra gotlänning trots att jag känner att jag är väldigt mycket gotlänning!  Tydligen är jag "ett gränsfall" Jag tycker testet suger! Känner hårt här att hela min identitet kommer raseras nu. Det blir identitetskris,  filosofera livet över en flaska rövin, deppa på golvet till deppmusik, kanske skära lite handleder, psyktanter, kanske behandlingshem där på slutet för att klara mig igenom detta.....

.....eller så tar jag bara den där promenaden på 10 min och hämtar ut mitt paket och får ut min kris genom att lyssna på lite gladpunk som Toy Doll's "I got Astma". Då kommer jag glömma min kris och börja göra små söta skutt och bli överlycklig igen! Jag är lika lätt att göra nöjd som en katt! Klia mig lite bakom öronen så spinner jag sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0