Intressanta konversationer på msn

Gris-Lisa - av alla naturkatastrofer är kärleken den största säger:
 varm risotto....fast jag hällde på osty
 kan nog ha ost på allt...
 gott
Jessica säger:
 Haha, ja det är det nog
Gris-Lisa - av alla naturkatastrofer är kärleken den största säger:
 mmm
Jessica säger:
 skynda dig ist så jag kan få gå ut  
Gris-Lisa - av alla naturkatastrofer är kärleken den största säger:
 yes
  ätit klart
Jessica säger:
 haha
Gris-Lisa - av alla naturkatastrofer är kärleken den största säger:
 bara klä på mig
Jessica säger:
 ta det lungt, jag skojar med dig
Gris-Lisa - av alla naturkatastrofer är kärleken den största säger:
 behver du kissa eller bajsa? så ja vet om jag ska ta med påse?
 hehe
Jessica säger:
 Hahaha, jag behöver nog... hm, låt mig känna efter... bara kissa  
 så jag siktar in nån stople


Nu är det systemet och öl som gäller. fira att ännu en tenta är över (förhoppningsvis) ! Jag dricker alldeles för mycket, jag vet. Men man lever bara en gång och låt oss då göra det ordentligt!

Kommentarer
Postat av: syss

trodde du gick på detox, det verkar fan inte som det!!!

2009-04-17 @ 14:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0