Försov mig, det brukar ju aldrig hända!

Fuck säger jag bara, jag stängde av larmet istället för att snoosa. Nu hinner jag inte träna innan jag ska träffa Fia och Soheyl för plugg. Sitter i morgonrocken och småfryser och funderar på dusch. Mina ögon känns som bara geggamojja. Kunde säkert ha sovit några timmar till men det finns det ingen tid till, jag gillat inte att sova bort dagarna även fast jag är en morgontrött jävel.Jag studsar inte ur sängen på morgonen även om jag skulle vilja, utan det är mer ett slags krälande och dragandes, och innan jag fått glasögonen på näsan så är det med ett rätt suddigt synfält desstuom. Det är ingen sexig bild!
 Dock gillar jag att sitta en stund framför datorn med frukosten framför mig och bara vara en stund på morgonen. Jag behöver det, annars är jag en zombie när jag sedan ska träffa och vara trevlig mot de jag kommer möta först på dagen.
Det ser ut att vara fint väder, men det kan vara en oas med. I dessa kuststäder så finns det en tendens att bli mer eller mindre bortblåst när man kliver ut ur dörren. Jag hoppas det blåser lagom. Jobbigt med långt hår i blåsten, man får det i ögonen, i öronen, i munnen. Man ser inte så bra med hår framför ögonen har jag upptäckt och att äta hår är inte heller någon hit. Nej det blir uppsatt hår i en hård knut när det blåser. Lite sekreterarstilen, allt som saknas för min del är pennkjolen, klackarna och den vita skjortan. Good shit! funderar på att börja bära den. Totally awesome stil anser jag!

En dusch hade ju varit på sin plats nu! Få denna kropp att piggna till, få hjärnan att börja arbeta och framförallt få mina ögon att sluta se suddigt för all gegga i ögonvrån, eller är det bara mina glasögon som är i ett behov av att tvättas kanske?!

Nej dusch, dusch, dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0