Fåglar är onda

Oyeah. Nästan all hud har ramlat av nu så nu är fan inte långt kvar tills jag kommer kunna skutta som vanligt. Har redan börjat lite idag. Haha.

Syss och jag delar verkligen vårat hat till fåglar, pratade med henne förut när hon tvättade bilen och jag bakade Pollykladdkaka, (den blev lite ful men säkert ätbar), när hon slitit med bilen och fått den riktigt ren och tankat den så det fanns disel på den och allt så kommer det en fågel och skiter på bilen. Jag säger att fåglar är onda. De är ute efter oss men vi har fan inte gjort dem något!

Ska man ta och städa sitt rum kanske, ordentligt?!

Grillfest igår iaf, jag lyckades bli lite småfull fast jag gick dit utan något att dricka. Det gjorde jag bra! Hehe. Det var inte meningen att jag skulle dricka men när folk bjuder så säger Jessica inte nej. Jag lider av dålig karaktär när det kommer till alkohol! Dock var jag duktig och gick hem när mina  grannar gick hem och fortsatte inte ut. De ni! Blev lite family guy med David efter och snack sen somna vi båda två. Trötta!
Har saknat Fia denna helg, men hoppas hon har haft det super hemma i Tibro. Fia snart måste vi supa till och flumma oss ordentligt. Jag var på danshumör igår som fan, du måste komma och dansa med mig!

Nej, städa upp och sen hitta någon som vill äta upp kladdkakan med mig!

Rock´n roll



Titta syss. Jag hittade fjädrar som tillhört någon fågel! Nu gör de inte det längre! Mohahahahahaaaa!

Kommentarer
Postat av: syss

nasty pasty bird jävel!

2009-04-27 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0