Dränka mig långsamt i en flaska rödvin!

Då var man tillbaka i verkligheten igen och det känns som jag vill dränka mig långsamt i en flaska rödvin eller sätt en kula i huvudet. Stressen har nått magknip och halsbränna. Skyll dig själv snorunge, du har satt dig själv i denna situation, deal with it! Stencool och tuff. lite tuff musik kanske kan få mig att känna mig lite känslokall! Hm!
Jag ska precis sätta mig ner och plugga vidare och nu vet jag inte vart jag har gjort av min penna och gråten är nästan i halsen pga av den där jävla pennan. Kom hit din jävel.
Jag önskar att jag var en bad ass till tjej som bara kände inga jävla obligations. Som kunde supa, knulla och festa mig ur livet. tyvärr funkar det ju inte så. Inte för mig iaf. Jag är alldeles för ambiös. Fast ibland undrar man ju. Man kanske kan göra både och??
Dessutom har jag inte några strumpor rena så jag får köra på omaka par, försöker intala mig själv att det inte är något fel att ha en strumpa med giraff på och en med nyckelpigor på. Det gör ont i hjärtat, jag erkänner, det gör ont. Förbannade skitstrumpor att leva sina egna liv och bara gå och försvinna för mig. Jag tycker jag köper nya hela tiden men har fan aldrig några par, vart fan tar de vägen?

Nej, för fan Jessica. PLUGGA.  På fredag är det över!!!!!!

Någon som vill dela en flaska rödvin med mig? Ibland önskar jag att jag med rökte. Då hade man kunnat skutta omkring, druckit rödvin, röka och vicka på rumpan inomhus. Det ser så kooljt ut. Dock röker jag inte, jag vill inte, jag kan inte. Jag får inte. Jag har inte råd att betala tillbaka körkortet till mor och far! Sedna är det nog med addiction i mitt liv! Sedan att inte röka är bra, då spar man pengar som man kan lägga på fin fina skor!!


Nej, för i helvete flicka!

Peace, love and a fuck (or many :D)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0