Dont drink and ride a bike

Dont drink and ride a bike!
fy fan vilken vurpa jag gjorde igår. Nu syss är det min tur. du har ditt sönderskrapade finger, min ena skinka och lite lår är helt sönderskrapde. Jag kan inte sitta, jag kan inte ligga. Har svårt att gå. Hanna fick tvätta rent det inatt och jag haltade hem och kunde inte sova klokt på hela natten. Mitt i allt så svimma jag med på toaletten. tror inte min fruktdiet är så förbannat bra. INTE tillsammans med alkohol.
Filip är nog min hjälte, han kom förbi med nån aloe vera grej som ska påskynda läkningen. Han var även först på plats när jag drutta i backen.
Mest sur är jag över att jag lyckeds skrapa sönder mina fina nya skor. Hela sidan är uppskrapad. *morr*
Ikväll blir det ramlösa för min del och jag har ska äta ordentligt. Fan inte värt det!
Spydde som en gris hemma hos fia och marcus med. Så jävla störd man får vara ibland, tro att man kan dricka fast man inte ätit ordentligt på hela veckan!

Min pojkvän är tokig. om det stämmer det han säger är han tokig! But I do love him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0